SECRET VISIT

Het advieslabel Secret Visit is in 2011 opgericht.

Secret Visit richt zich op bedrijven die zowel intern (de medewerker) als extern (de klant) gefocust zijn. Een gezonde bedrijfsvoering is essentieel om goed in te kunnen spelen op de wensen en eisen van de klant.

Intern
Streven naar een goede medewerkerstevredenheid waarbij de visie van het bedrijf op juiste wijze wordt vertaald en uitgevoerd.

Extern
Streven naar een optimale klanttevredenheid en hiermee tevens de loyaliteit van klanten.

Secret Visit ondersteunt de bedrijven door onderzoeken uit te voeren, gericht op kwaliteit. Secret Visit voert deze kwaliteitsonderzoeken uit tijdens een geheim bezoek, het zogenoemde Secret Visit.

Secret Visit laat de onderzoeken uitvoeren door een Secret Person. Afhankelijk van de focus van het onderzoek (intern of extern) kan dit een mystery guest, een mystery shopper, een mystery client of een mystery temporary employee/ manager zijn.

De Secret Person voert de onderzoeken uit vanuit het oogpunt van:

Intern, vanuit de medewerker
Hoe vertaalt de medewerker de visie van het bedrijf naar zijn/ haar praktijk?
Hoe ervaart de werknemer de algehele werksfeer binnen het bedrijf?

Extern, vanuit de klant
Hoe ervaart de klant de dienstverlening van het bedrijf?
Sluit de werkwijze van het bedrijf aan bij de gehanteerde richtlijnen?
Sluiten de wensen en eisen van de klant (nog) aan op de visie van het bedrijf?

Klik hier voor specifieke informatie over Secret Visit.